ou p

Dieta cu oua: slabesti 5 kilograme intr-o saptamana, dar iata ce mai trebuie sa stii despre acest regim

Diete

ou iDieta cu oua promite minuni. Practic, un regim tinut cu strictete, te poate ajuta sa scapi de 5 kilograme, daca nu si mai mult de atat, in doar o saptamana. Conditia esentiala este sa iti placa in primul rand ouale, de baza in aceasta dieta, pe care va trebui sa le mananci simple, fara sa le combini cu alte alimente si nici macar cu paine.

Tine cont ca dieta ce urmeaza e pur informativa. NU te afli pe site-ul unui nutritionist, nici macar pe un site care ofera informatii din domeniul sanatatii. Pur si simplu, aici e doar un plan de mese pentru 7 zile al unei diete destul de controversate, dar pe care multi dintre cei care au urmat-o o considera eficienta,  datorita rezultatelor rapide si vizibile.  Exista insa o multime de pareri contra acestei diete cu oua, pe care ar fi bine sa le afli inainte de a incepe un astfel de regim.

Iata ce trebuie sa stii inainte de a incepe dieta cu oua:

Ouale au multe calorii, au grasimi si colesterol. Consumul excesiv de oua te expune la boli de inima prin cresterea nivelului de colesterol. Ca o alternativa sanatoasa, incearca sa mananci mai mult albusul decat galbenusul.

Un ou are in jur de 75 de calorii, asa ca daca nu iti supraveghezi greutatea si nu ai grija si la combinatiile alimentare, s-ar putea sa te trezesti cu cateva kilograme in plus, intr-un timp scurt.

Daca mananci oua in fiecare zi trebuie sa stii ca in acest fel mananci si mai multe grasimi. Avem nevoie sa consumam grasimi in dieta noastra de zi cu zi, insa grasimile saturate din oua pot fi periculoase si duc la aparitia complicatiilor la nivelul inimii.

De asemenea, ouale consumate zilnic duc la cresterea in exces a nivelului colesterolului. Colesterolul este o  substanta grasa, ceroasa,  care se acumuleaza pe peretii arteriali atunci cand cantitatea acestuia din sange e prea mare. Odata acumulat in artere,  le face grele și rigide și provoacă aparitia unor cheaguri de sange. In acest fel, inima va trebui sa lucreze mai mult pentru a pompa sangele, iar asta duce la cresterea tensiunii arteriale.

Cele mai multe grasimi si cea mai mare cantitate de colesterol din ou sunt in galbenus.

 Dieta de 7 zile cu oua

Luni 

Micul dejun : 2 oua fierte, un grapefruit, cafea sau ceai

Pranz : o portocala, un ou fiert,150 de grame de carne de pui fiarta

Cina : 200 de grame de carne de pui fiarta, un iaurt

 

Marti

Mic dejun : 2 oua fierte,  un pahar fresh de fructe

Pranz : 2 portocale, 150 grame de pui la gratrar

Cina : 2 oua fierte, un grapefruit, o cana de lapte

 

Miercuri

Mic dejun : un ou fiert, cafea sau ceai

Pranz : 200 grame de carne de vita (fiarta, gratar sau la cuptor), un grapefruit

Cina : 2 oua fierte

 

Joi

Mic dejun : omleta din 3 oua cu condimente si verdeturi

Pranz : 2 oua fierte sau un gratar de pui cu salata verde

Cina : un ou fiert, 2 grapefruit

 

Vineri

Mic dejun : o salata din 2 oua fierte, 1 morcov fiert,  salata verde, patrunjel sau marar proaspat

Pranz : 3 morcovi proaspeti, un pahar fresh de portocale

Cina : 100 grame de peste fiert, un ou fiert

 

Sambata

Mic dejun : 150 grame branza de vaci, un pahar fresh de portocale

Pranz : 2 oua fierte, 2 grapefruit

Cina : apa minerala la discreti

 

Duminica

Mic dejun : 2 oua fierte, jumatate de grapefruit

Pranz : friptura de vita la cuptor, o portocala

Cina : un iaurt degresat

Foto: cookeatshare.com

Leave a Reply