placa pr 2

Singurul exercitiu de care ai nevoie pentru tonifierea corpului

Sport

placa iUnul dintre cele mai populare si mai eficiente exercitii fizice din lume este si singurul pe care poti sa il faci daca vrei sa iti tonifiezi fiecare muschi. Vorbim despre “Placa”, ideala pentru tonifierea corpului. Incearca sa faci “Placa” macar cinci minute pe zi si vei fi surprinsa de rezultate.

La prima vedere pare un exercitiu simplu, insa dupa doua minute in aceasta pozitie s-ar putea sa iti schimbi putin parerea. Ce este important, e ca merita tot efortul, garantat! Daca il efectuezi corect vei simti cum fiecare muschi este activat si cum dupa o perioada scurta vei avea un spate ferm, coapse fara celulita, picioare tonifiate si un abdomen plat.

Placa este un exercitiu static. Nu trebuie sa te misti, trebuie doar sa iti tii corpul in pozitia potrivita.

  • Asaza-te pe podea cu abdomenul in jos.
  • Indoaie-ti coatele la 90 de grade si asaza-te in pozitia culcat pe coate.
  • Sprijina-te doar pe antebrate si pe varful degetelor de la picioare.
  • Coatele trebuie sa fie direct sub umeri. Incearca sa nu te misti deloc, incordeaza-ti muschii abdominali si NU te relaxa.

Atentie: Pentru a executa corect acest exercitiu, acorda o atentie deosebita partii lombare (partea de jos a spatelui). Aceasta portiune nu trebuie sa fie curbata sau indreptata in jos in timp ce faci “Placa”. Pentru a reusi sa tii partea lombara dreapta, imagineaza-ti in timp ce executi acest exercitiu ca stai cu spatele lipit de un perete.

Acest exercitiu te va revigora pe loc si iti vei simti apoi fiecare particia din corpul tau. Incearca sa faci “Placa” zilnic pentru cate minute poti, nu e o regula. Ba chiar e indicat, ca in primele zile sa nu fortezi prea tare. In functie de conditia ta fizica, poti mentine intre 10 secunde si 2 minute.

Apoi, e neaparat necesar sa faci o pauza de doua minute, dupa care repeta exercitiul. Cinci repetitii, cu pauza intre ele, sunt suficiente zilnic, pentru a simti cat mai curand o imbunatatire a conditiei fizice, dar si a nivelului de tonifiere a muschilor. Si cine nu isi doreste 6 packs abs sau picioare de zeita? :)

Foto: bodycofit.com

Leave a Reply