yoga

Tehnici yoga pentru slabit rapid si fara efort

Dieta&Sport, Diete, mooza

Multa lume isi doreste sa slabeasca. Dietele sunt un subiect la ordinea zilei. Mancam putin, numaram tot timpul calorii, tragem din greu la sala, facem gimnastica, aerobic, dans, suntem la curent cu tot ce e nou si suntem conectati cu tot ce se intampla in domeniul dietelor si metodelor revolutionare de slabit si cu toate acestea, parca niciodata nu ajungem la greutate pe care ne-am dori sa o avem.
Dincolo de efort si mult timp dedicat acestui scop, fara cheltuieli pe echipamente, abonamente sau suplimente pentru slabit, exista o metoda foarte simpla prin care putem scapa de kilogramele in plus. Este cat se poate de reala si presupune folosirea unor tehnici simple de respiratie yoga. Pare incredibil, dar se poate sa slabim fara sa tinem diete drastice si fara durere si efort.
Tehnici yoga pentru slabit
In timp ce inspiram adanc aer in piept, plamanii nostri se umplu cu oxigen, care apoi se raspandeste in toate celulele corpului. Acest proces provoaca oxigenarea si ajuta la arderea celulelor de grasime.
Exercitiile de respiratie yoga accelereaza metabolismul.  Glanda tiroida este responsabila pentru reglarea ritmului metabolic.Respiratia elibereaza hormonii din glanda tiroida care stimuleaza metabolismul si de aceea, indirect, determina scaderea in greutate.
Exista cateva exercitii specifice de yoga prin care se maseaza abdomenul iar acest lucru determina arderea rapida a grasimilor in aceasta zona.
Iata 3 exercitii simple care combina tehnicile de respiratie cu pozitii yoga care te vor ajuta sa slabesti rapid.
1.    Kapalbhati
Asaza-te jos cu picioarele incrucisate.  Tine corpul drept, indreapta coloana, gatul si barbia indrepta-le in sus. Inchide ochii si pune-ti mainile pe genunchi. Muschii abdomenului trebuie fie relaxati, nu ii incorda. Inspira adanc si expira pe nas. Cand vei elimina aerul pe nas vei simti cum abdomenul se trage in interior.
Daca esti la inceput, fa acest exercitiu de respiratie de 30-50 de ori.
Atentie: daca ai probleme medicale (inima, tensiune etc) nu face acest exercitiu.

2.    Bhastrika Pranayama
Aceasta tehnica va furniza corpului o cantitate importanta de oxigen.
Stai pe saltea cu picioarele incrucisate. Pune mainile pe genunchi, cu palmele in sus, uneste degetul mare cu inelarul. Inspira si expira normal. Inspira apoi adanc, cu toata puterea, pentru ca plamanii sa se umple de oxigen. Expira apoi pe nas. Repeta exercitiul de 5-10 ori.
3.    Bhramari Pranayama
Stai jos cu picioarele incrucisate. Indreapta coloana si relaxeaza-te. Acopera-ti cu degetele mari urechile. Foloseste-ti apoi degetele mijlocii pentru a presa usor peste ochii inchisi. Cu degetele aratatoare preseaza usor tamplele.Pune-ti degetele inelare si mici la baza nasului. Inspira apoi adanc pe nas si expira tot pe nas. Repeta exercitiul de 11-12 ori.

Save

Leave a Reply